1 Haziran 2012 Cuma

42. gün... Tatilde bile dukana devam :)))))

Merhabalar...

Her gün yazma sözleri verdim ama sözümde duramadım kusura bakmayın... arada 4 gün tatil yaptım... dönünce de işlerin yoğunluğu malum... anca zaman yazmaya gelebildi sıra...

Evet Dukanlı günler devam ediyor gayet başarıyla... tatilde bile bozmadım sayılır inanın.. gidip gelmeyle birlikte 5 gün uzağındaydım ev ve iş yerinde kurduğum yeme sisteminin...

25 inde gittim.... 24 ünde evde 1 hafta yetecek kadar, çift ölçü kullanarak dukan ekmeklerimden yaptım. Bir de kakaolu ve gojiberry li küçük kurabiyeler pişirdim ( tarifler daha sonraya)... ekmekleri ve kurabiyeleri yanıma aldım tatile giderken.... arkadaşlarımın yelkenli teknesinde 4 gün geçirdim.. bol bol yüzdüm.. daldım... su altında dolaştım keyif keyif :))

Giderken uçakta çok acıkmıştım... dağıtılan sandviçlerden birini aldım ancak sadece içindeki peyniri yedim... sandviçi bıraktım vallahi.... 4 gün protein + sebze günü yaptım... dönünce de 4 gün saf protein günü yaparak dengeledim durumu... teknede sabahları yumurta, peynir, domates, hindi füme, ligth kaşar ve yeşillik yedim... öğlen sebze yemeği ve biraz et... akşamları salata ile balık yada et yemekleri yedim... kahvemin yanında günlük limitlerim dahilinde kurabiye tükettim... kısaca zorlanmadım gerçekten tatilde bile :))

Hiç mi kaçamak yapmadım :)))) yaptım elbet... bir gece 1 duble, son gece 2 duble rakı içtim... 1 kayısı, 3-4 tane de kiraz yedim... dönerken uçakta kitap okumaya dalmıştım.. yine sadece peynir yemek için sandviçi aldım... ama biraz açlıktan biraz dalgınlıktan bir kaç lokma yiyivermişim dalgınlıkla... aaaaa ben ne yapıyorum dedim kalanını bıraktım :))))))) işte öyle....

Bugün 42. gün... 10.5 kilo oldu verdiğim.... geçen hafta biraz duraklamıştı kilo verme süratim... ama 3 gündür saf protein diyeti yapınca yeniden aşağıya inmeye başladı ibre :))

Bundan sonra daha sık yazarım söz :) ... sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...