9 Haziran 2012 Cumartesi

49. gün ve 11.5 kilo.. harika....

Evet yarım kilo daha gitti... bu arada bir sunum hazırlamam gerektiği için yine burada yazmayı ihmal ettim maalesef... son 4 gündür neler yaptım... 2 kaçamak yaptım itiraf edeyim... :(((  ilki bir arkadaşımın veda yemeğinde biraz içki içtim.. bir de dünkü konferansa sadece sabah yediğim 2 dukan ekmeği ile gitmiştim.. sunumu yaptım.. ama akşam saatlerinde artık çok acıkmıştım.. maalesef yanıma bişiler almayı da düşünememişim.. bir avuç kadar kuru yemiş yedim.. aslında gün boyu kalori olarak çok düşük kalsa da.. dukan penceresinden bu bir diyet ihlali oldu.. bugün aslında 12 kilo verdim diye yazmayı planlarken.. terazi bana "biraz daha bekleyeceksin" dedi.. :))

İşte öyle sevgili dostlar... diyete uyarsan işler çok yolunda.. ama küçük de olsa kaçamaklar kilo vermeyi yavaşlatıyor... ona göre yapalım hesabımızı...

Bunun dışında diyet günleri gayet keyifle gidiyor... diyet ekmeklerim sabahları hayat kurtarıcı lezzet bombaları... yağsız kakao, yumurta sarısı, toz jelatin ve tatlandırıcı ile yaptığım tatlı müthiş oldu... tabii çikulata, vanilya aromalarının katkılarını unutmamak lazım...

Geçen hafta sonu tahta kaleden aldığım kalıpları, aromaları ve dukan diyetinde en çok işime yarayan mutfak aletlerini akşama ayrı bir yazı ile fotoğraflı olarak anlatacağım söz... Bu arada henüz deneme fırsatım olmadı ama bir de Tefal dondurma makinem oldu... hahahaha tam teşekküllü bir dukancıyım artık...

Bazı tarifleri de peşpeşe yayımlayacağım, eminim sizler de beğeneceksiniz...

Bir face sayfası açmaya çalıştım ama şimdilik pek beceremedim.. bakalım o da var sırada yani...

Evet artık son 10 kilo... ama bu halimden bile memnunum... son kilolar o kadar hızlı gitti ki.. yeni halime benim bile gözüm alışmadı daha.. aynalardaki halimi görünce tebessümümü gizleyemiyorum... kendi kendime güldüğümü görenler şaşırabilir her an :))) ... işte öyle bir keyiflilik durumu ki tarifsiz...

Gönülden teşekkürler Dr Dukan'a... onca yıllık deneyim ile oluşturduğu bu diyet için.... sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...