5 Haziran 2012 Salı

45. gün.. dukan seyir dönemi.. ve 11. kilo da gitti :))

Çok keyifli gerçekten... kiloların bir bir gittiğini görmek acayip iyi geliyor insana.... hafta sonu beni bu diyet için motive eden hatta zorlayan (iyi ki zorlamışlar bu arada :)) arkadaşlarımlaydım... öyle çok yedik ki hep birlikte... ben miktar olarak çok da alışık değilim bu kadar yemeye... midem şişti resmen.. gerçi yediklerimizin hepsi dukana harfiyen uyan şeylerdi ama olsun..

Bunca tokluk hissettim mi vicdan azabı duymaya öyle alışmışım ki 3 senedir.. dedim 1 hafta terazi geriye gider ve kilo vermem durur herhalde... ama hiç de öyle olmadı...

Bu sabah terazi de 11. kiloyla da vedalaştığımı gördüm... oleyyyyyyy :))))... ( toplam da 44 kilo :)))))) ).. gerçekten doğru şeyleri yedikten sonra, miktar önemli değil.. hatta az yerseniz daha bile yavaş gidiyor sanırım kilolar.... tekneden döndüğümde onca az yemeğe ve onca harekete verememiştim dimi.. almadım diye sevindim ama verememiştim de sonuçda.....

Evet... Dukan diyetini de yarı yolu geçtim... 11 kilo daha vereyim, bu iş bitecek... bakalım onu ne kadar sürede vereceğim... yaklaşık 3 ay sürecek sanırım... arada tatil, yaz falan derken... olsun böyle yiye içe diyet yapmak öyle kolay ki... güle oynaya gidiyor kilolar inanın ki...

Neler yedim hafta sonu....
* vanilyalı yumurtalı puding ( toz jelatin, yumurta süt ve tatlandırıcı ile yapılmış...
* çukulatılı dukan dondurma
* patlıcanlı hindi yemeği, dev bir tabak :))) ( önceden suda bekletilip fırınlanmış patlıcanlar, öncesinde    domates rende ile pişirilmiş hindi but soteyle karıştırılır... sulu ve müthiş lezzetli bir yemek)
* yağsız yoğurt
* yulaf kepekli kreplerle kahvaltı ( araya domates, peynir, goji berry marmeladı)
* mezgit flato ve karışık salata...
ne çok yemişim... patlıcan yemeği ile yumurtalı vanilyalı puding en favorilerimdi.. burada size de tariflerini vereceğim...

Uzun uzun yürüyüşler yaptık...pazar günü çarşı mağaza dolaştık....

Hayretler içinde kalarak 42-44 bedene sığdığımı gördüm... biraz dar da olsa 42 beden bir etek bile aldım... ben aslında 46 bedenim şu anda gerçekte... ama sanırım benim büyük bedenlerde dolaşarak geçirdiğim son 15 yıl içinde beden standartları değişmiş... :)) artık nesil mi irileşti... kişilerin beden büyütmesinin yaratacağı moral bozukluğunun satış rakamlarına yansımasından korkan tasarımcıların mı bir icadı bilemiyorum.... ama pek keyiflendim.... benim hedefim 42-44 bedene girmekti öncesinde.... şimdi bunu 40-42 beden olarak revize ettim :))))

Yine hafta sonu tahtakaleye gidip dukan diyetinde kullanabileceğimiz bir sürü ürün aldım :))) aromalar, silikon kalıplar, toz jelatin, kıvam arttırıcılar.... bunlar ayrı bir yazının konusu olacak resimleriyle...

İşte böyle :))) sevgiyle....

4 yorum:

  1. I wantеd to thank you for this fantastic read!
    ! I dеfinіtеly loved eѵеry little bit
    οf it. I've got you bookmarked to check out new things you post…

    my web-site :: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  2. Hеllo tо all, how іѕ аll, I thіnk
    every οne іs getting mοгe fгom this web sіtе, anԁ your views arе
    good ԁesignеd fоr nеω people.



    Hеге iѕ my web ѕite :: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, basarinizi tebrik ediyorum, ben iki ay yapip agiz kokusundan birakmistim,bu konuda bir oneri cozum????? Dis fircalama ve sakiz haricinde?
    Sevgiler Ece

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...