2 Ocak 2013 Çarşamba

Dukan Diyeti ile ilgili deneyimlerimiz....bilgi ve bulgularımız... hadi bir araya getirelim...

Yeni yılın ilk günleri.. herkese iyi yıllar... gönlümüzce olsun herşey...

Dukan Diyeti ve medikal süreçler ile ilgili geçen sene bir çalışma yapmayı düşünmüştüm ancak son ayların koşturmasından fırsat olamamıştı...

Dukan Diyetine başladıktan sonra, ilgili olan olmayan öyle çok tepki aldım ki.. hele hekim arkadaşlarım çok daha tedirgin ve eleştirisel yaklaşıyorlardı.. tamam onların bir kısmı ön yargı ile, bir kısmı Atkins diyeti ile karıştırdıkları için bu tepkileri veriyorlardı ancak haklı oldukları nokta ; DUKAN DİYET YÖNTEMİ HAKKINDA YAYINLANMIŞ, BİLİMSEL VERİLER ÇOK ÇOK AZDI... çok araştırdım elimden geldiğince... sevgili İlkay'a rica ettim bir chatt de koçlara sordu.. mail attık... ancak gelen yanıtlar çok yüzeysel, tanıtım broşürü lezzetindeydi maalesef... doğru dürüst yapılmış, hasta verileri ile desteklenmiş bir çalışmaya rastlayamadım... Oysa binlerce hastası ile Dr Dukan bunu kolaylıkla yapabilirdi ama yapmamıştı nedense... ya da tüm uğraşlarıma rağmEn, ben sonuçlara ulaşamadım... işte öyle :)

Hekim tarafım BUNU BİZ YAPABİLİRİZ dedi sonunda... sizlerin desteğiyle... tamam Dr Dukan bunu yapmamış... bu eksik... ama bizler; Türkiye de dukan diyet prensiplerini uygulayarak kolaylıkla kilo veren bizler, deneyimlerimizi birleştirirsek "BİLİMSEL BİR ÇALIŞMA" çıkarabiliriz, hem kendimiz hem de bu diyete kuşkuyla yaklaşan herkes aydınlanmış olur.. işte böyle düşünerek... çıktım yola... hayrola...

Sizlerden ricam, bu diyete başladığınızdan itibaren kan tahlil sonuçlarınızı, hekim takip hikayelerinizi, yaşadığınız sağlık sorunlarınızı, diyet sürelerinizi, verdiğiniz kilo miktarlarını benimle paylaşmanız... bunların çok özel bilgiler olduğunu da biliyorum... bunları bana gönderirken isimlerinizi söylemeniz de gerekmiyor... sadece toplu verilere girecek rakamları oluşturmak için her birinizin göndereceği bilgiler çok değerli olacak...bunları benimle paylaşırsanız çok sevinirim... ayrıca bana da sormak istediğiniz diyetle ilgili sağlık sorunlarına memnuniyetle yanıt veririm ya da hekim arkadaşlarıma danışarak sizi uygun şekilde yönlendirmeye çalışırım...

Bu çalışmanın anlamlı olabilmesi için en az 500 kişi ya ulaşmayı hedefliyorum... bu sayıya ulaşabilirsek bilimsel olarak çok değerli olacak.... hepinize şimdiden teşekkürler...

Bu çalışmaya katkı sağlamak isterseniz aşağıdaki soruların yanıtlarını mail yada mesaj olarak bana göndermeniz yeterli olacaktır...

budefadukandiyeti@yahoo.com.tr
semaakgun2@gmail.com
http://www.facebook.com/budefa.dukandiyeti?ref=tn_tnmn
http://www.facebook.com/pages/BU-DEFA-Dukan-Diyeti/296942993734168
http://budefadukandiyeti.blogspot.com/

Katkılarınız için hepinize şimdiden teşekkürler.... çok heyecanlıyım... umarım sonuç hepimizi mutlu eder :))

DUKAN DİYETİNDE;
1) Kaç kilo verdiniz ( öncesi sonrası kilonuz) boyunuz??, yaş, cinsiyet bilgileriniz?

2) Dukan Diyetine başlarken bildiğiniz bir hastalığınız varmıydı??

3) Diyete başlamadan doktor kontrolü ya da kan tahlili yaptırdınız mı? sonuçlarını  paylaşır mısınız

4) Diyet sürecinde doktora gittiniz ya da tahlil yaptırdınız mı? sonuçlarını paylaşır mısınız?

5) Bu diyetle ilgili bir sağlık sorunu yaşadınız mı?? ( saç dökülmesi, kaşıntı, halsizlik, kabızlık, uykusuzluk, depresyon, vs?) bu konuda neler yaptınız??

6) Dukan Diyeti sırasında adet görmenizde bir düzensizlik oldu mu? ne kadar sürdü?

7) Kilo verdikten sonra sağlık sorunlarınızda ve yaşam kalitenizde nasıl değişiklikler oldu?

8) Diyet sürecinde önerilen şekilde mi beslendiniz? kaçamak sıklığınızı ve kaçamaklarınızın ciddiyetini göz önüne alarak bu durumu genel olarak 0 ve 5 arasında puanlar mısınız (
              0: hiç kaçamak yok,
              1: çok çok az kaçamak yaptım,
              2: ara sıra kaçamaklarım oldu ama çok ciddi değillerdi,
              3: arasıra kaçamak yaptım ve ölçüyü aştım,
              4; sık sık önerilenlerin dışına çıktım
              5: sıklıkla önerilenlerin dışında önemli ölçülerde kaçamak ve farklı beslenmelerim oldu)

9) Dukan Diyeti konusunda genel düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız?...




Sevgilerimle...

Not: Burada sormayı unuttuğum ve eklemek isteyeceğiniz herhangi bir konu ya da spesifik bir soru varsa ayrıca belirtirseniz çok sevinirim... katkılarınızdan dolayı tekrar teşekkür ederim...


75 yorum:

  1. peki yukarıdaki soruları nereye göndereceğiz? ben mi mail adresi göremiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada var ancak kaynamış demekki dikkat çekmiyor...

      budefadukandiyeti@yahoo.com.tr
      semaakgun2@gmail.com
      http://www.facebook.com/budefa.dukandiyeti?ref=tn_tnmn
      http://www.facebook.com/pages/BU-DEFA-Dukan-Diyeti/296942993734168
      http://budefadukandiyeti.blogspot.com/

      sevgiler :))

      Sil
  2. mrb.ben dukan diyetiyle kasım ayında tanıştım...başlasığımda 73 kiloydum..şu an 64 kiloyum ve heddefime çok az kaldı...sizin gibi bende çevreme mobbing yapanlardanım ve bu sayede babama 1.5 ayda 11 kilo anneme 7 kilo verdirdim...iki arkadaşımada bi nevi koçluk yapıyorum hala devam ediyorlar...bu dukan ddiyeti süper...çevremdekilerde bende çok mutluyuz...sorularınızı yanıtlayıp mail atcağım...bu arada dukana başladığımdan beri sizin diyet maceralarınızıda takip ettim...çok yardımcıda oldu..saolun...geçmiş olsun dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımın yardımcı olmasına çok sevindim.. gerçekten.. mailinizi bekliyorum... bence de.. dukan yolculuğunda başarılı olan herkes bir çeşit misyoner ruhuyla çevresindekiler de bu mutluluğu tatsın istiyor.. çok çok tebrikler.. sevgiler

      Sil
  3. Dukan Hediye3 Ocak 2013 12:07

    Merhaba. Kasım 12 de kan tahlillerimi yaptırarak dukan diyetine başladım. Henüz iki ayı doldurmadım ama şimdiden 13 kilo verdim. İlk ay sonunda da kan testlerimi yaptırmıştım. Soruları cevaplamak için erken değil diyorsanız seve seve cevaplarım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtlarsanız sevinirim :) ayrıca bundan sonraki gelişmelerden de ara sıra haberdar ederseniz çalışmaya da yardımı olur... şu anda yeni başlayan bir çok arkadaşla da aynı şekilde haberleşeceğiz zaten... sevgiler.. başarılar.. bol şans...:))

      Sil
  4. Merhabalar. Bende Dukan kardeşliğindeyim 6 aydır. 6 ayda 24 kilo verdim. Şu anda seyir evremin son iki kilosunda final yapacağım inşallah ve güçlendirmeye geçeceğim. Anketinize cevapları yazdım fakat en son yaptığım tahlillerimin sonuçlarını bekliyorum. Pazartesi günü sonuçlarımı alacağım ve hemen anketi size mail atacağım. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek için çok teşekkürler ve tebrikler.. :))

      Sil
  5. Merhabalar Sema Hanım,
    İstanbul buluşmasında bende vardım hatırlarsanız :) dukana başladığımda 85 kg idim sabah tartıldım 72.5 kgyum 2 aydır dukan diyeti yapmaktayım dukana başladığımda var olan bir rahatsızlığım elbette vardı oda osteogenesis imperfecta (cam kemik hastasıyım tip 4 ) rahatsızlığıma hiçbir engel olmadı aksine zaten kg vermem gerekiyordu 0 kaçamak ile yoluma devam etmekteyim tüm tekiklerim yapıldı tabiki başlamadan önce hiçbir engel yok denildi aile hekimim tarafından regli ile ilgili düzensizliğim var bu zamana kadar hiç yaşamadığım her ay olduğum bir süreçte olmadım kabızlık sorunum var ancak hiçbir çözüm bulamadım diyet sürecinde de doktora gittim sonuçlarım gayet temiz umarım sizlere yardımcı olabilmişimdir.

    Ece ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece çok teşekkürler... tebrikler... bilgiler çok yararlı olacak.. bundan sonraki gelişmeleri de merakla bekliyorum.. sevgiler...

      Sil
  6. Selam arkadaşlar.
    Bundan 3 ay önce bir çok diyet denedim hiç birinde kilo veremedim. Sonra bir arkadaş tAvsiyesiyLe bu diyete başladım. tam 93 kiloyken şu an 3 Ay da 58 kiLo oldum. Tabi inanmayacaksınız. Bana söyleseler 3 ay önce ben de inanmazdım. Karar sizin deneyin; çok şey kaybedeceksiniz(kiloları) :)
    MyDiyet - Online Kilo Kontrol
    http://bit.ly/WamIG6
    Online Kilo Kontrol Programı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz hanım dukanla mı verdiniz yoksa online kilo kontrol programı ilemi verdiniz

      Sil
  7. merhaba ben dukan diyetine 1 ay önce başladım 71 kiloydum 63 kilo oldum fakat şu an kilo vermem durdu.bu evre ne kadar sürer ideal kilom 55 olmam lazımmış.bana yardımcı olursanız sevinirim.birde yulaf ezmesi yiyorum sorun olurmu?teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yulaf ezmesi değil YULAFG KEPEĞİ yemeniz lazım... kitabı okudunuz mu??

      Sil
  8. 9. günüm ve blogunuzu keşfettiğim için çok mutluyum :) Ayrıca sizi çok tebrik ediyorum vallahi ne diyeyim yazılarınız beni çok etkiledi bana farkındalık kazandırdınız ve destek oldunuz şu an yaklaşık olarak 5 kilo vermiş vaziyetteyim ve tam gaz devam ediyorum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş size ilham vermiş olmak... deneyimlerinizi, sağlık durumunuzu aralıklı paylaşırasız ayrıca sevinirim... sebgiler.. bol şans hepimize...:))

      Sil
  9. merhaba başlayalı atak + seyir 9. gündeyim ve 2 kilo gitti bile. geriye kaldı 7 kilo baslamadan kapsamlı check-up yaptırdım herşey normal. sadece 2mm lik böbrek taşı çıktı. inşallah bir sorun olmaz. inşallah sağlıkla zayıflarız. ben kitabı aldım oradan diyeti takip ediyorum. ayrıca size danışabilmekde çok iyi olacak. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol su içmeniz lazım... böbrek fonksiyonlarınızda bir bozukluk yoksa bu diyetle bir sıkıntı olmaz ancak yine de böbrek açısından diyet süresince yakın takip daha güvenli olur... bir sorunuz olursa ve yardımcı olabilirsem sevinirim... hepimize bol şans... sevgiler....

      Sil
  10. valla ben çok beceriksizim bu diyet konusunda.. Diyet kendini ispatladı da ben tutamıyorum. ben bu diyetle 2012 Mart ayında tanıştım. O zaman 85 kiloydum. Bugün 73 kiloyum. bu diyet sayesinde 71'i gördüm. Bir senedir düşe kalka boza boza bir ay diyet bir ay ye iç gez gidiyorum. Allah sonumu hayır etsin. Bu arada 73e inip 77ye çıktığım tekrar başladığım iki büyük dönem atlattım. Azıcık tutsam kendimi şimdiye kilo sorunum kalmayacaktı ama açlıktan değil hazdan ve nefisten yemediğim şeyleri canım çekiyordu.Ailemden ayrı yaşıyorum onların yanına gidince her şey hoop allak bullak. Yok doğum günü yok yılbaşı yok tatil derken inip inip çıkıyorum. En son 17 ocakta 77 idim şimdi 73. Bu sefer bozmayacağım dedim yine bozdum bir haftadır. Doğum günü yüzünden birde depresyon felan derken içki alkol gitti yine dukanım.. neyse bir kilo fazlayla kurtardım hemen atağa başladım iki günde 73üm tekrar. Neyse ki bu diyetle kilo verme azmim kaybolmamış görünüyor şimdilik ama böyle devam ederse tıkanıp kalcam kesin... 60kg'a inmem gerek ve alt tarafı üç ay sıkcam kendimi üstelik eti seven biriyim. halada bıkmadım bunca zaman ama arada meyve yaş pasta helede sıcak ekmek beni yoldan çıkarıyor. Bu işe girdiğimde hipper tiroit hastasıydım ve herkesin aksine kilo alıyordum. Tedavi döneminde başlanan ilaçlarla kilo alma potansiyelim de yüksekti neyse dukan beni kurtardı. Hala TSH ım düşük ama T3 ve T4 normale geldi. Dukan bana göre etkilemedi hastalığımı. Bu hastalık dolayısıyla düzenli olarak ayda bir tahlil yaptırıyorum zaten. Büyük bi değişim yada abartı bir sorun yok. Kolestrol var ama o diyetten öncede vardı. Ben bildim bileli var kolestrol sorunum. Benim hikayem böyle. Umarım bu sefer şu üç ayı atlatırım. Eğer başarırsam yazarım size. Ama diyet işe yarıyor tek sorun boğazını tutmayan ben gibi açlar bu diyette başarılı olamaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler paylaşımlara... pes etmeyin.. yola devam... bol şans.. sevgiler...

      Sil
  11. adet düzensizliği yaşıyorum ne yapmalıyım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz diyeti anlatsanıza... kaçıncı gün? kaç kilo? az mı yiyorsunuz?? önceden varmıydı??

      Sil
  12. 8 gün dukan yaptım kilo vermeye baslamıstım ama cok ciddi kabızlık sorunum yüzünden bırakmak zorunda kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol su, sebze günlerinde posalı beslenmeye dikkat, bunlarda olmazsa 1 kaşık buğday kepeği bu sorunu çözüyor... 2-3 hafta sonra vücut alışıyor....

      Sil
  13. Benim öyle vermem gereken çok kilo yoktu sadece 6,7 kilo başlangıç tahlillerimi yaptırdım ki zaten hemşireyim herşey normaldi. 1,5 ay sonra yaptırdığım tahlillerimde üre, ürikasit ve kreatinim yüksek çıktı. Tabi ki diyete son verdim arkadaşlara tavsiyem kontrol ettirmeleri kan değerlerini herkese olacak diye birşey yok ama yükselebilirde. Şanslıyım zaten bu zaman zarfında 5 kilo vermiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerlerin yükselmesi çoğunlukla yeterince su içmemekten oluyor... yine de dikkatli olmak lazım... Ürik asitin 5-7 arasında olması sağlıklı kişiler için pek sorun yaratmasa da sık tahlil ile takip önemli....

      Sil
  14. 20 gundur bu diyeti yapiyorum saclarim ellerimde kaliyor resmen. Gcen sene 12 kilo versm
    Bu dyetle hamile
    Kalimca braktim. Ozamnki diyet donemindede resmen saclarim yariya inmisti :(

    Nazli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmesinin ana nedenleri calsium ve çinko eksikliği... onları ek alınca ve biraz da biotin desteği ile sorun giderilebiliyor...

      Sil
  15. Arkadaşlar merhaba;
    Bu diyeti bir süre yaptım sonuçta aldım. Ama şu var ki bu aralar başka bir diyet uyguluyorum. Hem de Doktor kontrolünde! %100 müşteri memnuniyeti olan bir sistem. Hatta kendilerine o kadar güveniyorlar ki 15 gün de memnun kalınmaması halinde para iadesi garanti ediyorlar. Ben şu an 2. haftadayım ve gayet güzel bir sistemi var. Kendinizi tanıyorsunuz, yeme alışkanlıklarınızı gözden geçiriyorsunuz. İncelemenizi ve denemenizi tavsiye ederim.
    Bu arada 7 günlük ücretsiz detox kürünüzü almak için hemen kayıt olun!
    Online Kilo Kontrol Sistemi

    YanıtlaSil
  16. muhtesem bır sayfa hazırlamıssınız ben persembe gunu dukan ıle tanıstım ve cuma gunu basladım atak devrem 3gun surdu soylendıgı gıbı 1.2 kıloyu verdım yarın seyır donemıme baslıyorum oyle mutluyum kı anlatamam buradakı yazılanları okuyunda daha cok motıve oluyorum desem yalan olmaz.
    Sızden rıca seyır donemın de 1+1 yapacagım bır gun saf proteın dıger gun sebze protein bu donemde sebzeler yagsız pısecek yesıl salatalar yenecek mı lutfen bana yardım edermısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki... kitapta da açıkça anlatılıyor... bence bu diyeti yapmaya karar verince Dukan kitabını baştan sona dikkatle okumak gerekiyor... detaylar önemli :) bol şans...

      Sil
  17. ben 1 aydır yapıyorum kilo vermedim ama gözle görülür bir incelme var...herkes çok zayıfladın diyor ama halbuki ben aynı kilodayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki hiç kilo gitmedi mi diyetle birlikte??

      Sil
  18. merhaba..birbuçuk yaşında minik bir prensesi olan 31 yaşında bir anneyim..mesleğim gereği(peyzaj mimarı)sürekli oturup proje çiziyorum,tabi bu uzun süren çizim saatlerine eklenen abur cuburlarda cabası..doğumdan sonra 7 kilo bir fazlam kaldı fakat erimek bilmiyor,hatta aksine yükseldiğini düşünüyorum.dukan yapmaya kararlıyım fakat bozmamak adına şu gün başlamalıyım diyemiyorum.ve hangi evrenin ne kadar süreceğini bilemiyorum.açıkçası emin olamıyorum kendimden.fakat bu kiloların mutlaka gitmesi gerekiyor..yazılarınız gerçekten moral desteği adeta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. haklısınız .. Dukan diyetinde doğru zaman, kararlılık, ilk dönemlerde en az 3-4 ay disiplin çok çok önemli... ama bir yandan da zaman geçiyor.. ben kilolu yıllarıma artık "kaybolan yıllar" diyorum.. o kaybolan yıllara yeni günler eklemeye değermi?.. yeniden düşünün bence... hadi ama yapabilirsiniz.. sevgiler benden.. :)

      Sil
  19. Merhaba.. haklısınız .. Dukan diyetinde doğru zaman, kararlılık, ilk dönemlerde en az 3-4 ay disiplin çok çok önemli... ama bir yandan da zaman geçiyor.. ben kilolu yıllarıma artık "kaybolan yıllar" diyorum.. o kaybolan yıllara yeni günler eklemeye değermi?.. yeniden düşünün bence... hadi ama yapabilirsiniz.. sevgiler benden.. :)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba..Sözleriniz çok doğru..Ne kadar erken davranırsam o kadar yol alacağımı biliyorum..Evet başlamaya kararlıyım. Önümüzdeki günlerde sizinle buradan dukan günlerimi paylaşmak istiyorum. Desteğiniz için sonsuz teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yayınızdayım... isterseniz size diyet koçluğu yaparak da destek olabilirim... hepimize bol şans...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. bende diyet koçlugu istiyorum. Her akşam sizi okuyorum telefondan. Sanki sabah olunca sizin verdiğiniz kiloyu ben vermiş olacakmışım gibi. Pazartesi başladım bugün 5. Gün ve 1.8 kg verdim. Şubata kadar vaktim var. Faceden size ulaşmaya çalışacağım. Sevgiler hatice

      Sil
    4. Siteye ve sayfama giriş sorunu nedeniyle çokkk gecikerek yanıtlayabiliyorum. son durumunuz nedir.. yardımcı olabilirim isterseniz sevgiler :)

      Sil
  21. Merhaba ben de dukan diyetiyle 4 ay önce tanıştım ve bu diyetin sayesinde 2 ayda 15 kilo verdim ama vermem gereken 7 kilo daha var ve ben buaralar diyetime sadık kalamiyorum 1 hafta çok güzel yapıyorum ama sonra bozuyorum... Bana yardımcı olun bu kadar az kilom kalmisken yarı yolda bırakmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geciktim... ama artık buradayım... memnuniyetle yardımcı olurum... son durum nasıl??

      Sil
  22. merhaba ben daha önce 2 kez dukan diyetini uyguladım ama sonuna kadar gidemedim şimdi yeniden başlamak istiyorum ama hayat boyunca en fazla 2 kez yapılabilir denildiğinden tekrar başlamak tereddüt ediyorum sizin fikrinizi almak istedim .yardımcı olusanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlayabilirsin bence.. tabii ciddi bir böbrek yada karaciğer hastalığın yoksa... ben yanıtta geciktim ama yardımcı olabilirim memnuniyetle... şu anda ne durumdasınız??

      Sil
  23. Merhaba umarım cevap verirsiniz; ben 19.günümdeyim ve ilk 10 günde 4.5 kg verdim. Adetim gecikti normalde hiç düzensizlik yaşamazdım, diyete tam adet dönemimden önce başlamış olmam ve bi anda bu denli kilo kaybetmiş olmamın bunda etkisi var mıdır acaba? Net bi ifadeye rastlayamadım bu konuda hiçbi yerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye girmekte biraz sorun yaşadığım için yanıtlarda geciktim... evet başlarda adet düzensizliği olabilir... şu anda nasıl??

      Sil
    2. 10 günlük gecikmenin sonunda kendimi sıkmayı bıraktığımda adet oldum. ama daha diğer adet dönemim gelmedi normalde böyle sorunlarım olmazdı umarım tekrar etmez.

      Sil
    3. Diyet nasıl gidiyor? sevgiler...

      Sil
    4. diyet güzel gidiyor 42.günümdeyim 8 kilo verdim şimdiye kadar :) sevgiler.

      Sil
    5. harika :) aynen devam... sevgiler...

      Sil
  24. merhaba:) birkere 45 günde 11 Kilo verdiginizi okumusdum.. süper bir sonuc bu..
    nekadar spor yapdiniz ögrene bilirmiyim bide 1/1 istemi mi yada 5/5 mi yapdigniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba.. yeni gördüm yorumları... kusura bakmayın.. ben 1/1 yaptım.. hatta son zamanlarda öğünleri saf protein yada sebzeli protein olarak seçerek yaptım.. o da işe yarıyor... spor olarak en çok yürüyüş yaptım.. günde 10 000 adım :)

      Sil
    2. tabii hergün değil.. ama en azından yarım saat yürümek iyi olur.. bir de biraz sıkılartırıcı egzersizler...

      Sil
  25. Merhaba ben şu an 60 kiloyum, hedefim 54-55 kilo olmak. Dukan diyetinin atak evresini mart ayında 4 gün yaptım, ama diğer evrelerine geçmedim. 3 gün önce atak evresine tekrar başladım. Yarın bir sonraki evreye geçeceğim, neler yiyebileceğim ve bu evreyi ne kadar devam ettirebileceğim konusunda bana yardımcı olabilir misiniz? Ben meyveyi çok seviyorum, bu evrede günde 1 kez elma yememin bir sakıncası var mı? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Dukan diyetinde meyva yok.. VE LÜTFEN KİTABI OKUMADAN BU DİYETİ YAPMAYIN...

      Sil
    2. MEYVE KURUSU SEYİR DÖNEMİNDE YENEBİLİR Mİ ACABA.GÜNDE İKİ KAYSI KURUSU GİBİ.

      Sil
    3. Kitabı okumanızı öneririm.. sevgiler

      Sil
  26. Selamlar Dukanla geçen sene 40 günde 12 kilo vermiştim ama sonradan çok kolay olmayan bir şekilde, resmen kendimi zorlaya zorlaya kilo aldım yoksa alması çok kolay değil.
    Dukan çok özel bir diyet bence, Dukan yaparken spor da yapacak mecalim kalıyor...diğer diyetlerde açlıktan başım dönerdi resmen...
    Bugün tekrar başladım, tek sorunum gece yemek yememi durduramamak yoksa gündüz yemek aklıma bile gelmiyor. Ne zaman ki akşam eve dönüyorum sanki birden iştahım durdurulamaz şekilde açılıyor...
    bir de bana sürekli "şişko" "yeme artık" vs. diyecek birileri lazım sanırım...
    selamlar
    Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim bol şans sana... gündüz yanında taşıyacağın şeyler yap bence.. bisküvi, krep vs gibi.. uzun açlık iyi değil.. akşama da dukana uygun ne kadar istersen o kadar yersin..sorun yokki.. son söz.. asla kimse sana bunları demesin.. ne hadlerine camım :)) sen dersin gerektiğinde kendine.. sevgiler..:)

      Sil
  27. Yaş sınırı varmı 17 yaşındayım

    YanıtlaSil
  28. Mrb ben Nisan, Umarim sayfa hala gunceldir... ben de kitabi okuyarak basladim..bugun 22.gunum -4,2 kg. Birkac gundur alerji gibi kasintilarim var. Yumurta alerjim yok, dukandan once karatayin onerisiyle her gun min.2 yumurta ve bolca tereyagi yiyordum. saglikli olmak adina! Ama ilk defa kolestrolum yuksek cikti. bu yuzden dukanda gunde 1 yumurtayi gecmemeye ozen gosteriyorum. proteinin asiri aliminan dolayi bir kasinti olabilir mi sizce? Et sevmedigim icin sinirsiz dese bile sinirli yiyorum. sp gunlerinde neredeyse ac, ps gunlerinde full mide ile donusumlu idare ediyorum. mutluyum :) hedef 55.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. >lerjiniz ne oldu? son kolesterol durumu? dukan da açlık diyeti zora sokuyor.. bence et yiyin.. tavuk veya balığa ağırlık verebilirsiniz.. sevgiler...

      Sil
    2. >lerjiniz ne oldu? son kolesterol durumu? dukan da açlık diyeti zora sokuyor.. bence et yiyin.. tavuk veya balığa ağırlık verebilirsiniz.. sevgiler...

      Sil
  29. Ben Nisan... Hevesle başlanan blog artık unutuldu mu yoksa? :( bu alerjik belirtiler için sizin görüşünüze ihtiyacım var. Dukan uygulayan bir hekim olarak sizin ne söyleyeceğiniz önemli... Ayrıca silikon kaplar ve mikrodalga kullanımı konusunda da görüşlerinizi merak ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süredir uzaktım haklısınız.. alerji ile ilgili biraz bilgi verirseniz yardomcı olmaya çalışırım.. mikrodalga ve slikon kaplar dukan diyetinde hayat kurtarıyor... her ikisini de günlük hayatta sıkça kullanıyorum ben... :)

      Sil
  30. Mrb bu sayfa hala güncel mi bilmiyorum ama ben de dukana başlayanlardanim. Bu 3.haftam. 60 ile basladim hedefim 52 olmak . su an 56,5 oldum az kaldi diyorum ama on gündür ayni kilodayim. Ne yapmam lazim Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz gün; sadece beyaz etl yenilen 2 gün, günde 3-4 kere yeşil çay, biraz spor yeniden kilo vermeyi başlatabilir.. bir de kakao dan bir süre uzak durun bence... sevgiler...

      Sil
  31. Merhabalar, blog aktif midir ?



    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yememek daha kolaydır. Yapmamak üzere bahane arayınca bulmak zor değil :)

      Sil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım blog aktif değil dün akşamdan beri de bir kasinti oluştu vücudumda ama bırakmak istemiyorum 107.7 ile başladım bugun 3. Günüm 104.8 olmuşum daha önce bir kere kurdeşen dökmüştüm böyle ufak kaşıntılar la başlamıştı hem korkuyorum hem devam etmek istiyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...