23 Mayıs 2012 Çarşamba

33. gün

Merhabalar...
Az yemek dışında bir sorunum yok... daha fazla yemeğe çalışıyorum ama beceremiyorum :((
Böyle bir sorunum olacağını söyleselerdi asla inanamazdım...

Yediklerim;
sabah.... 2 küçük dukan ekmeği içine beyaz peynir, pastırma, jambon koydum... 1 ini sabah birini akşam yedim
öğle.... 3 parça yağları alınmış tavuk kalça ızgara ve 3 çeri domates
akşam... sabahtan kalan sandviç... 1 adet ligth çilekli yoğurt

Şimdi diyeceksinizki bu kadar az yersen zaten zayıflarsın, Dukana ne gerek... ama vallahi yemeği unuttuğum için bu az yemelerim...aslında metabolizmayı hızlandırmak için daha çok yemek lazım...

Bu arada diyetin orta yerinde bu bloğa yazmaya başladığımdan, bodoslama anlatmaya başladım... ama söz en kısa zamanda bir dukan özeti vereceğim.... :)

Sevgilerimle....




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...