26 Temmuz 2012 Perşembe

Dukanlı günlere devam... 95.gün... 17 kilo


Evettt... neredeyse 15 gündür yazamadım...

Çok yoğun koşturmalı karışık günlerdi... ben de tartılmaya bile zaman bulamadım.. ara ara diyeti bozmak durumunda kaldım... bu nedenle uzun bir duraklama yaşadım 10 günlük.. 3 gündür diyet eski rayına oturdu yine... ve sonunca 17. kilo da gitti... vallahi uğurlarken arkasından su dökmedim :))

Bulunduğum her mecliste konu öyle yada böyle diyete geliyor... ciddi bir anlatma ve savunma durumundayım... bence olanı, benim kolayca uyguladığımı anlatmaya çalışıyorum dilim döndüğünce... bu diyetin başlangıçta ne kadar da zor göründüğünü... imkansız gibi algılandığını bilmez değilim...ama işte... hiç de öyle değil...

Zaman geçiyor... kilolar gidiyor... ve ben de bu aşamada vermeyi düşündüğüm son 5 kilodayım... son 3.5 sene ve 50 kilo.... dile kolay... kendim bile şaşıyorum kendime... bu toplam kilo 55 olunca yani dukanla verdiğim kilo 22 i bulunca güçlendirme dönemine geçeceğim... 220 gün :)) uzun bir süre... bu diyetin en önemli dönemi... normal hayata geçiş ve koruma dönemi kısaca... usulune uygun yapılınca bir çok kişi kilo bile veriyormuş bu dönemde...

Kısaca 7-8 aylık bir güçlendirme dönemi bekliyor beni... bu dönemde de 2-5 kilo verirsem tam 80 li yıllara dönerim :))) vayy derim kendime.... aferim bana... hahahaha :))))

işte öyle... bakmayın bu keyif tebessümlerime... dukan yolculuğunun yarısında bile değilim daha... dediğim gibi asıl önemli dönem güçlendirme... yoksa başa dönme riski hep var... ama diyeti böyle kolay ise güçlendirme daha kolaydır diye düşünmekteyim.... işte öyle... sevgiyle...

Haftaya yeni tarifler olacak... tatlı denemeleri...

Bu arada unsuz ekmeğin tatlı kakaolu versiyonunu yaptım... çok kabarmıyor ama tadı müthiş ... bir de 8-10 dakikada pişiyor.. hatta daha az.. aman çok pişirmeyin... hafif az pişmişi daha da güzel... ıslak kakaolu kek gibi oluyor :))) vanilyalı dukan dondurması ile müthiş vallahi.... deneyenlere afiyet olsun... resimleri ile anlatacağım... bir de yoğurt dondurmaları var paylaşacağım sizlerle...

Şimdilik bu kadar olsun... sevgiyle...

5 yorum:

  1. Dondurma konusunda çok zayıf iradeliyim .sonunda simla Hn in blogundaki vanilyali dondurmayı denedim ama maalesef ne yaptiysamda kıvamı tutturamadim.moralim bozuldu gidip dondurma aldım,ama yedikten sonrada vicdan azabı tabimi.basarsa idim bir daha hep kendi yaptıgım dondurmayı yemeye kararlıydim oysa.neyse.zararin neresinden donsek kar dır diyorum ve sizin uyguladığınız denenmiş dondurma tarifinizi rica ediyorum.yazarsaniz sevinirim. Kararl ve kolay gecen ı seyirler dilerim..Yasemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili yasemin... senin dondurma ile yaşadıklarının benzerini ben de çukulata ile yaşadım.. ama dukenella tarifi benim hayatımı kurtardı:)).. dondurma konusuna gelince; ben en çok yoğurt dondurmasını yapıyorum, tefalin dondurma makinası ile... farklı cihazlar da var piyasa da... ligth meyveli yoğurt kullanıyorum... en kısa zaman da fotolu bir tarif yazarım söz.. diğerlerini, vanilyalı ya da kakaolu versiyonları denemedim henüz... onlar simla hnmın sayfasında var... tamam, kendi dondurma deneyimlerimi paylaşacağım... kolay gelsin sana... bol şans hepimize... sevgiyle :)))

      Sil
  2. Merhaba ben testi yaptim ve atak evresini 3 gun belirledi ve 1, 5 kilo olarak. Peki atak evresinde ne yiyip icmem gerekli yardimci olurmusunuz. Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle yardımcı olurum ama kitabı okudunuz mu??

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...