4 Temmuz 2012 Çarşamba

Unsuz Dukan Ekmeği



MALZEMELER

2 yumurta (1 yumurta+1 yumurta akı da olabilir)
6 çorba kaşığı az yağlı SÜT TOZU
1/2 çorba kaşığı yulaf kepeği
2 çorba kaşığı yağsız süt
1 paket karbonat
Tuz ve biraz tatlandırıcı


Malzemeler iyice karıştırılıp küçük kalıplara 1 yada 1/2 çorba kaşığı kadar konulacak. 170 derece fırında 15 dk kadar, yada kabarıp üzerleri kızarana kadar pişecek.. Dışarıda soğuduktan sonra kalıplarından çıkınca sandviç ekmekleriniz hazır...

Afiyet olsun :))

Not; Ben orijinal tarife pek güvenemedim ve biraz yulaf kepeği ekledim. Onsuzda olacaktır. bu karışımdan bu ekmeklerin olması mucize gibi.... :))))))

4 yorum:

  1. bide bu sekilde deneyeyim ekmekleri,yalniz yagsiz süttozu nerden bulucam onu bilmiyorum,normal süttozu satiliyorda,yagsizini hic görmedim:(

    YanıtlaSil
  2. Yağsız Süt tozu mutlaka vardır.. ben "Pınar" marka kullanıyorum.... Bu tarifin kakao ve tatlandırıcı ilaveli olanını deneyeceğim ayrıca en kısa zamanda :))

    YanıtlaSil
  3. sarısı ayrı akını ayrı mı çırpıyoruz bunda da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben birlikte çırptım ama beyazları kar haline getirip karıştırsam daha da iyi olabilirdi :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...