29 Mart 2021 Pazartesi

Diyetin 100. günü.... -15 kilo.... oleyyyy hala yoldayım

Merhabalar,

Buraya istediğim kadar sık yazamadım ama inanın yoldan çıkmadım. Bu defa Dukan diyeti öncekine göre biraz daha yavaş gitse de işte buradayım. İnat ettim ve yola devam ediyorum. Zorlanıyorum evet. Daha vermeyi planladığım 30 kilo var. İlk seferinde inmeyi becerdiğim kilonun 10 kilo altı bu defa hedefim. İlk denemede yani 2012-2013 denemesinde son 6-7 kilo kala havadan çıkmış diyete usulüne uygun devam etmemiştim. Bu bana 8 senede geri gelen kilolarla beraber ciddi bir ders oldu.

Aynı hatayı bu defa yapmayacağım. Kendi kendime söz verdim. Bu defa, gerçekten bu defa sonuna kadar devam edeceğim. Çok kararlı ve azimliyim. Atladığım her tümsek, aştığım her engebe, her yoldan çıkıp geri dönüş anı, her düştüğümde ayağa kalkıp devam etme azmi beni giderek daha da güçlendiriyor. YOLDA OLMALIYIM....

Yolda olmak ve yolda kalmak bana hep koçluk çağrıştırır. Belki Şu koçluk denemelerine yine devam ederim. Bakalım. İsteyen olursa yardımcı da olurum. Hepimize yolun kenarına doğru tutunacak bir el gerekmiyor mu bazen. Neden olmasın... 

Yürüyüş olayını çözdüm. 52 gündür 10 000 adımın üzerinde yürüyorum. Hatta günlük ortalamam 13000 adım. Aferin bana... ve teşekkürler akıllı bilekliğime... ama ağırlık çalışmaları aynı başarı ile gitmiyor. Spor salonlarına gidemiyorum Covid nedeniyle... aslında evde ekipman var ama işte yeterli disiplini daha doğrusu aynı disiplini orada oturtmadım daha.... ama yakında yaparım onuda... biraz daha motivasyon ihtiyacım var demekki...

Tekne Finikede olduğu için ben de Finikedeyim. Burayı tanımaya çalışıyorum ama çok da başarılı olamıyorum malum pandemi... Online hayat ile sosyalleşip diyete odaklı
yaşıyorum. Aslında gerçekten koçluk için çok da vaktim var...Ben bu konuyu etraflıca düşüneyim...

Şimdilik bu kadar olsun... Sağlıklı ve fit kalalım ve de çok mutlu tabii...Sevgiler benden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...