30 Ocak 2021 Cumartesi

UZUUUNNNN Bir aradan sonra tekrar merhaba.... Evet yine yeniden durumlarıyla sizlerleyim

 En son yazının 2014 yılında olduğunu gördüm... Biraz da utanarak burayı ne kadar ihmal ettiğimi anladım. Bu arada Dukan yolculuğunu bıraktım mı? Elbette hayır ama diyete ve kontrole konsantre olamadım bir türlü...

2013-2015 arası sürekli gezip, 2015 de bir de İstanbul'u bırakıp teknede yaşamaya başlayınca fokusum tümüyle yelken, deniz ve tekne oldu. Önceleri bir dünya seyahatine hazırlanıyor tüm zamanımızı tekneciliği öğrenmeye adıyorduk. Sonra o proje farklı zorunluluklarla elde olmadan ötelense de, yine denizdeydik ve tüm zamanımızı alıyordu. İlk 3 yıl dalışa bile gidemedik... Hala güneyde teknede yaşıyoruz...

Kilolar yavaş yavaş geri geldi tabii... Aralıklarla yaptığım kısa soluklu dukan diyetleri işe yarasada bu geri gidişi kalıcı durduramadı maalesef... Daha önce de yazdığım gibi verdiğim kiloların yarısından biraz fazlasını geri aldım... itiraf etmek çok acı ama gerçek... ben de fokusumu yine diyete yönlendirdim...

Bu sayfaya yeniden yazmaya başlamak bence yaptığım en doğru şey olacaktı, öyle de yaptım işte buradayım... Benim gibi yine yeniden diyenlere de bir soluk olur umarım...

Haydi başlayalım... Yarından itibaren diyetle tekrar buradayım... Önce atakla başlıyorum... Bol şans diliyorum kendime :) Selametle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...