10 Şubat 2021 Çarşamba

Dukan Diyeti ancak düzgün yapılınca gerçekten işe yarıyor...

                                                                Merhabalar,

Dukan Diyeti günlerindeyim yine... Yaklaşık 44 gün Dukanımsı bir diyet yapıp 3-4 kilo ancak verebildim. Geçen hafta, 1 hafta boyunca dikkatli bir şekilde atak dönemini yaptım. Başta yapmamıştım bu defa... ligth bir şeyler yapayım diyordum ama tabii ki yeterince etkili olamadı... Ancak 1 haftalık atakla -2.5 kilo gitti... oleyy... yine yoldaydım işte...

Kendime bir de motivasyon sayfası açtım instegramda... aslında herkese hitap etsin diye adını "Senbenbiz Diyetteyiz" koydum... gün boyu onunla eğleniyorum...

Ama asıl beni çok eğlendiren yandaki küçük bebek... Akıllı adımsayar bilekliğim... Meğer ne kadar önemliymiş. Gün boyu saate her baktığımda adım sayısı gözüme giriyor ve extra hareketli oluyorum gün boyu... bu da çok işe yarıyor. Bilekliği aldığımdan beri günde 10 000 adım atmadan yatmıyorum... Az şey mi bu..

Mi nin vücut yağını ölçen tartısını da aldım ama onu daha denemedim. Deneyeyim onu da yazarım. 

Dukan krebi ve ekmeğini de yaptım... onların yanında Dukana uygun Selanik kurabiyesi ve portakal kabuğu tatlı atıştırmalık yaptım... en kısa zamanda onları da anlatırım. Ve yaptığım portakal kabuğu reçelleri de efsane oldu ( takita60 ile).. işte öyle böyle 53 gündür diyetteyim ve çok iyi hissediyorum...

Dukan bir kere daha beni kurtarıyor işte... umarım sonuna kadar gidip 4 evreyi de bitirmeyi beceririm bu defa... hadi bakalım yolum açık olsun...

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...